O świeżości marek i nie tylko...
blog | en | menu
Growth Hacking. Co o tym wiesz?

To podobno jedna z najbardziej poszukiwanych profesji na rynku, przynajmniej w hermetycznym świecie amerykańskiej doliny krzemowej. Podobno każdy szanujący się Start-Up powinien jednego zatrudnić. Podobno to połączenie kilku dziedzin wiedzy w jedną, nowatorską i niezwykle skuteczną. A jak jest naprawdę? Growth Hacking jako... czytaj dalej

Jak wykorzystać user-generated content?

Czy produkowanie odpowiedniej ilości trafnych treści (w skrócie takich, które niosą ze sobą pewną wartość dla ich odbiorców) zawsze musi pochłaniać niezwykle duże zasoby czasu, ludzi i talentu? Czy istnieje jakiś inny sposób, by sobie z tym poradzić? Odpowiedź to user-generated Content. Z jednej strony to niewyczerpane... czytaj dalej

4 sposoby na zwiększenie zasięgu organicznego postów na Facebooku

Czy zauważyłeś wyraźny spadek zasięgów organicznych na prowadzonej przez siebie stronie? Szukasz sposobu, żeby zmienić tę sytuację? Trafiłeś w dobre miejsce. Przedstawiciele Facebooka z uśmiechem na ustach potwierdzają, że całościowo zasięg organiczny na platformie spada. Dzieje się tak z dwóch powodów. Po pierwsze,... czytaj dalej